indiagirl.blogg.se

1#

Kategori: Allmänt

Ny blogg nu äntligen efter många om och men. Denna blogg kommer handla om min vardag och andra saker som jag personligen tycker är intressant att skriva om. Vet dock inte hur jag ska börja med detta, jag är enormt dålig på att börja med saker, men när jag väll kommit igång så rullar det oftast på!
Är det bara jag som tänkt på att uttrycket " Efter regn kommer solsken" inte är sant? Eller iallafall inte när det gäller mig och mina motgångar.
Om ni nu kommer börja läsa min blogg så kan det ju vara bra att jag förvarnar er om att mitt språk kan vara ganska brutalt när jag är sur, men ni vet ju själva hur det kan vara...
Mitt liv är väll kanske inte det vanligaste tonårsliv, mycket upp och nergångar som inte bara förstört mig utan också min familj.
 
Header och design kommer så fort som möjligt! Håll bara ut vettja.
 
 
 
/L'
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: